ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ

Copy Paste από συζήτηση μου στο Facebook : 








Φίλε μου, 
βλέπω τις δημοσιεύσεις σου κ έχω πειστεί πια για την κοινωνική ευαισθησία σου. 

Οπότε σου στέλνω ένα μπόνους : 

Άρθρα 1&2 του Συντάγματος: 

Η μετάφραση τους έχει ως εξής: 

Το Ελληνικό Κράτος , έχει ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να κρατάει σε ΥΨΗΛΌ ΕΠΊΠΕΔΟ την ΑΞΊΑ των ΠΟΛΙΤΏΝ του. 

Κ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ. 

Κ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ  , Κ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Κ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, Κ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ Η ΣΩΣΤΗ ΓΝΩΣΗ Κ ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΡΗΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. 

Καταλαβαίνεις λοιπόν φίλε μου , πόσο πίσω έχουμε μείνει στον μέσο όρο διανόησης της χώρας. 

Ούτε το νομοπαρασκευαστικό , νομικό μας σύστημα, έχει κατανοήσει αυτήν την απλή εντολή του ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΝΟΜΟΥ , που είναι το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. 

Κ αυτό φαίνεται πολύ απλά από την πληθώρα περιττών νόμων , διότι αδυνατούν να κατανοήσουν τα πιο βασικά άρθρα της ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ. 

ΤΟ 1  το 2 ! 

( Για να εφαρμόσω εγώ ο ΠΟΛΊΤΗΣ σωστά το 1, ΟΦΕΊΛΕΙΣ ΕΣΎ ΤΟ ΚΡΆΤΟΣ, να μου δώσεις την ΠΛΉΡΗ ΓΝΏΣΗ που υπάρχει, ΏΣΤΕ ΝΑ ΦΤΆΣΩ την ΧΏΡΑ ΑΜΕΣΑ ΕΚΕΊ ΠΟΥ της ΑΞΊΖΕΙ : 2 ) 

ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ. 
ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ 1 ΜΕ ΤΟ 2. 

Όταν δεν υπάρχει αυτή η συνθήκη , η χώρα θα βρίσκεται σε μόνιμο ύπνο για πάντα. 


Για αυτό δεν καταφέραμε ποτέ πλήρη εφαρμογή της Δημοκρατίας στην Ελλάδα. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γρήγορες κ ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΜΟΥ ( ΛΙΜΟΚΤΟΝΙΑ ) -- MY MIRROR OF MY CONSTANT STARVATION